تحقیق در مورد کلید واژه
تحقیقات در مورد کلمات کلیدی یکی از کارهای اساسی سئو است . ایجاد محتوا بدون تحقیق در مورد کلید واژه ، فایده ای ندارد . محتوای بدون بهینه سازی مناسب رتبه بندی نمی شود و میزان ترافیک وب سایت پایین می آورد . شما باید بدانید که برای ایجاد ترافیک با کیفیت عالی ، چه کلمات کلیدی را هدف قرار دهید .

کجا می توان کلمات کلیدی را پیدا کرد؟
روشهای مختلفی برای یافتن کلمات کلیدی وجود دارد . اولین کار شما تهیه کلمات کلیدی هدف است . به عنوان مثال اگر یک وبلاگ کافی شاپ دارید ، عبارات ساده ای از قبیل “دانه های قهوه” ، “دستگاه های قهوه” یا “اسپرسو” بسیار عالی کار خواهند کرد .

روش های کلاسیک برای جستجوی کلمات کلیدی:

پیشنهادات Google
Google بسیاری از پیشنهادات کلمات کلیدی را مستقیماً در SERP ارائه می دهد. امکاناتی مانند Google Autocomplete ، People Also Ask یا جستجوهای مرتبط می توانند منبع خوبی از ایده های کلمات کلیدی باشند . SERP تمام پیشنهادات مبتنی بر سؤالات جستجوی واقعی که توسط مردم در سراسر جهان استفاده شده است را نمایش می دهد .

ابزارهای کلیدی
بسیاری از ابزارهای رایگان برای یافتن کلید واژه وجود دارد که می توانند صدها ایده کلمه کلیدی را ارائه دهند. یکی از مشهورترین آنها Google Keyword Planner است .

یکی دیگر از ابزارهای محبوب AnswerThePublic است که به طور خودکار صدها پیشنهاد خودکار Google را تولید می کند ، البته ابزارهای رایگان در ارائه سایر ویژگی ها محدود هستند .

استفاده از ابزارهای حرفه ای که باید بابت استفاده از آن مبلغی را پرداخت کنید علاوه بر یافتن بهترین کلید واژه ها یک سری خدمات دیگری را ارائه میدهد که برای سئو مفید است علاوه بر این در زمان شما صرفه جویی می شود .

شما همچنین می توانید با تایپ کردن دامنه خود ، به دنبال کلمات کلیدی خود باشید که رقبای شما در آن رتبه بندی می شود.

وب سایت های دیگر
تقریباً در هر مکانی می توانید به دنبال ایده های کلمات کلیدی باشید برای سؤالات ، ارتباط برقرار کردن و به اشتراک گذاشتن ایده ها ، از سایر وب سایت ها استفاده کنید .

برخی از محبوب ترین وب سایت ها برای یافتن ایده های کلمات کلیدی:

YouTube
Reddit
ویکیپدیا
انجمن ها
و …

در گذشته ، تولید کنندگان محتوا فقط برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا تحقیقات کلمات کلیدی انجام می دادند . و آنها را برای فریب الگوریتم های موتور جستجو و اطمینان از رتبه های بالا در جستجوی ارگانیک در محتوا قرار می دادند . این روش دیگر کمک نمی کند زیرا تحقیقات کلمات کلیدی بسیار پیچیده تر شده است!

کلمات کلیدی بلند در مقابل حجم جستجو
با جستجوی کلمات کلیدی بلند یا متوسط ​​شروع کنید . کلمات کلیدی بلند حجم جستجوی کمتری دارند اما هزاران نفر وجود دارند که با جستجو کلمات فرصتی برای دیدن شما فراهم می شود . بازدیدکنندگانی که شما را از طریق کلید واژه های بلند پیدا می کنند ، بیشتر با محتوای شما درگیر می شوند و نرخ تبدیل آنها نیز بیشتر میشود.

۴ نوع جستجو مختلف وجود دارد:

۱٫ جستجوی یک وب سایت / مارک خاص
۲٫ اطلاعاتی ، جستجوی اطلاعات عمومی (“نحوه پخت یک غذا”)
۳٫ کاربر قصد خرید محصول به صورت آنلاین را دارد
۴٫ کاربر تحقیق قبل از خرید را انجام می دهد

شما باید پس از یافتن کلمه کلیدی مناسب در این چند جا قرار دهید :
عنوان
عنوان سئو و توضیحات متا
یکی از پاراگرافهای اول متن
اسم و alt تصاویر
استفاده از کلمه چند بار در متن (به طول محتوا بستگی دارد)
نکته : Google تکامل یافته است و می فهمد محتوا درباره چیست . اگر کاملاً نوشتاری ، جامع و کاربرپسند باشد ، در واقع ممکن است وب سایت شما را برای کلمات کلیدی که حتی در متن خود استفاده نکردید ، رتبه بندی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *