SEO داخلی به عمل بهینه سازی صفحات وب برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو در وب سایت و کسب ترافیک ارگانیک اشاره دارد.
علاوه بر انتشار محتوای مناسب و با کیفیت بالا ، SEO داخلی شامل بهینه سازی عناوین ، برچسب های HTML (عنوان ، توضیحات متا و هدر) و تصاویر شما می باشد. همچنین این بدان معناست که وب سایت شما باید از تخصص ، اعتبار و اطمینان بالایی برخوردار باشد .

چرا باید روی سئو داخلی کار کنید؟
زیرا این بخشی جدایی ناپذیر از سئو است که می تواند به شما در کسب رتبه های بالاتر ، رسیدن به مخاطبان بیشتر و ترافیک ارگانیک تر کمک کند.
برخلاف سئو خارجی ، سئو داخلی کاملاً تحت کنترل شماست . علاوه بر این ، شما به سادگی نمی توانید SEO داخلی را نادیده بگیرید ، زیرا در هنگام بهینه سازی عناصر سایت ، کنترل بیشتری دارید . بر خلاف SEO خارجی که از سیگنال های خارجی (به عنوان مثال ، بک لینک) استفاده می شود . اگر بر سئو داخلی کار کنید ، افزایش ترافیک و افزایش حضور کاربران در وبسایت خود مشاهده خواهید کرد.

E-A-T
EAT ، مخفف Expertise ، Autorizency و Trustworthiness ، چارچوبی است که گوگل از آن برای ارزیابی محتوا و وب سایتها به طور کلی استفاده می کند.گوگل همیشه محتوا را در رتبه بالا قرار داده است. می خواهد سایت هایی که دارای محتوای با کیفیت بالا هستند ، از رتبه های بهتری برخوردار شوند و سایت هایی که محتوای کم کیفیت ایجاد می کنند ، از دید کمتری برخوردار شوند.

عناوین
عنوان ، که در قسمت بالای هر صفحه قرار دارد ، یک نشانه یا زمینه اولیه را در مورد موضوع هر صفحه که کاربر در آن قرار دارد ، فراهم می کند. عنوان ، حذف شده و کپی می تواند بر نتایج سئوی شما تأثیر منفی بگذارد ، بنابراین مطمئن شوید که برای این عنصر بهینه هستید . ایجاد عنوان برای یک پست وبلاگ ممکن است بسیار اساسی به نظر برسد ، اما یک عنوان عالی می تواند به معنای تفاوت بین یک کلیک و یک برداشت باشد . عناوین شما باید به آن توجه کنند که بتواند روی SERP ها (صفحه اول نتایج گوگل) ایستادگی کند ، کاربران را مجبور می کند تا روی سایر مطالب کلیک کرده و خواندن مطالب را ادامه دهند.

توضیحات متا
از اوایل سئو ، توضیحات متا یک نکته مهم برای بهینه سازی بوده است.توضیحات متا ، برچسب های متا که توضیحی راجع به آن صفحه ارائه می دهند ، اغلب در SERP ها (صفحه اول نتایج گوگل ) زیر عنوان هر صفحه نمایش داده می شوند . در حالی که گوگل معتقد است که توضیحات متا به رتبه بندی کمک نمی کند ، شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه توضیحات متا بهتر به شما در بهینه سازی وب سایت کمک می کند.

برچسب های هدر
برچسب های هدر عناصر HTML (H1-H6) هستند که برای شناسایی عناوین و زیرنویس ها در محتوای شما (به عنوان مثال متن پاراگراف) استفاده می شوند.برچسب های هدر برای رتبه بندی سایت شما به اندازه گذشته اهمیتی ندارد ، اما این برچسب ها هنوز هم یک عملکرد مهم دارند ، برای کاربران و سئو .

نوشتن SEO
نوشتن SEO به معنای نوشتن محتوا با الگوریتم های گوگل و همچنین در ذهن کاربران است . به یاد داشته باشید که در حال نوشتن محتوا برای افراد هستید ، بنابراین این محتوا باید با کیفیت بالا ، قابل درک و مرتبط باشد.

بهینه سازی تصویر
افزودن تصاویر راهی مناسب برای جذاب تر کردن صفحات وب است . اما اگر تصاویر نامرتبط گذاشته شود میتواند وب سایت شما را ضعیف کند . بهینه سازی تصاویر به درستی به شما کمک می کند تا از یک دارایی ارزشمند ( سئو) استفاده کنید.
بهینه سازی تصویر مزایای بسیاری دارد ، از جمله:
فرصت های رتبه بندی اضافی (در جستجوی تصویر Google نمایش داده شود).
تجربه کاربری بهتر.
بارگذاری صفحه سریعتر.
حتماً تصاویری را استفاده کنید که با محتوای شما مرتبط باشد و alt و توضیحات آن تکمیل شده باشد .


منبع : www.searchenginejournal.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *