رابطه بین seo و ux طراحی سایت در مشهد

رابطه بین seo و ux طراحی سایت در مشهد

رابطه بین UX و SEO
UX و SEO دو جنبه بازاریابی دیجیتال هستند که با هم به کار می روند .

تجربه ی کاربر چیست؟

تجربه کاربر تعامل هر کاربر با ، وب سایت یا محصولات آن است . این تجربه کلی است که در توسعه محصول ، طراحی ، بازاریابی و پشتیبانی مشتری تأثیر می گذارد.
UX فقط در مورد برآورده کردن نیازهای مشتری نیست و فراتر از این است ، شما باید وب سایتی را طراحی کنید که نیاز های مشتری را به طور کامل پوشش دهد .

اولین و مهمترین بخش این است که بدانیم UX یک فرآیند بی پایان از پیشرفت به سمت مشتریان است . این فلسفه ای است که شرکت باید به آن متناسب باشد و وب سایت خود را توسعه دهد .

 ما در حال صحبت کردن در مورد :

ساختار وب سایت
بهینه سازی و تبدیل کاربر به مشتری
فرآیند استفاده آسان
سرعت صفحه
پاسخگویی وب سایت
بهینه سازی محتوا
ساختار محتوا
عنوان ها و توضیحات متا
پشتیبانی مشتری در زمان واقعی

رابطه بین seo و ux طراحی سایت در مشهد

رابطه بین seo و ux طراحی سایت در مشهد

ساختار وب سایت
بسیاری از بازدیدکنندگان باید از جستجوی ارگانیک به دست آیند یا بر اساس اقدامات قبلی خود مستقیماً به صفحه دسترسی پیدا کنند . سایر بازدید کنندگان از منابع مختلفی از جمله رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها و … وارد وب سایت می شوند .

مردم از Google برای پیدا کردن آنچه می خواهند استفاده می کنند و وب سایت شما باید به این خواسته ها پاسخگو باشد.
سرعت صفحه
هرچه وب سایت شما سریعتر باشد ، برای UX بهتر است ، سرعت صفحه یکی از عوامل رتبه بندی سئو است . یک رابطه واضح بین SEO و UX وجود دارد .
بهینه سازی محتوا
زبان یک جستجوگر معمولی را بشناسید و محتوای خود را با آن تنظیم کنید . به عبارت دیگر ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و متناسب با آن محتوای خود را بهینه کنید.

نکته این است که محتوای شما را برای همه افرادی که به دنبال یک محصول ، راه حل یا هر اطلاعاتی هستند که وب سایت شما می تواند در دسترس قرار دهد .
عنوان ها و توضیحات متا
هرچه در SERP بالاتر باشید ، امکان کلیک بیشتر وجود دارد . با این حال ، اگر شما برچسب عنوان و توضیحات متا را به درستی انجام ندهید میتواند نتیجه برعکس داشته باشد .

۳ عنصر اصلی برای ایجاد تگ های عنوان و توضیحات متا در نظر گرفته شده است:

SEO : از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید تا خزندگان بتوانند بفهمند وب سایت چیست و مهمترین محتوا چیست .
UX : به جستجوگرها اطلاعات واضح و معناداری بدهید که آنها انگیزه دهد که از وب سایتتان بازدید کنند .
بازاریابی

دادهای داخلی قبل از راه اندازی وب سایت که باید بررسی شوند :

سوالات مشتری
فرم های بازخورد
نظرات و واکنش ها
خواسته ها و شکایات مشتری
گزارش های بازاریابی
پاسخ های ایمیل
گزارش از توسعه دهندگان وب
تست و سرعت سایت
تست وب سایت قبل از راه اندازی آن ضروری است! آزمایش کنندگان بتا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهند. آنها اولین کاربر واقعی هستند. مهمتر از آن ، شما می توانید برخی از تست های قابلیت استفاده را با همکاران ، دوستان یا هواداران خود در طی مراحل توسعه انجام دهید.

به عناصر کلیدی مانند سرعت صفحه ، بهینه سازی موبایل و سایر جنبه های مهم SEO در صفحه توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *