محتوا و سئو
آیا محتوا و SEO دو اصطلاح مستقل هستند یا یک زوج محسوب میشوند ؟ بسیاری از بازاریابان تصور می کردند که آنها به طور جداگانه در سئو موثر هستند .

به طور جدی ، آیا می توانید بدون بهینه سازی صفحه یا بدون ایجاد یک بک لینک ، محتوای با کیفیت بالا را تصور کنید ؟ به همین ترتیب ، آیا می توانید یک وب سایت کاملاً بهینه و مملو از محتوا را تصور کنید که هیچ کس آن را نخواند ؟

برخی از مردم هنوز هم اعتقاد دارند ، که:

SEO برای موتورهای جستجو است
محتوا برای کاربران است

آنها اشتباه می کنند ! همپوشانی محتوا و سئو . شما باید محتوای منحصر به فرد را ایجاد کنید و آن را به طور همزمان برای موتورهای جستجو و افراد بهینه کنید . به این تکنیک گاهی”محتوای SEO” یا “نوشتن مقاله SEO” گفته می شود .

چه محتوایی باید ایجاد کنم؟
این اولین و مهمترین سؤال است . پاسخ ساده است : “بی نظیر باشید” . ایجاد محتوای اصلی و جذاب یک شروع عالی است ، محتوا و سئو از ابتدا باید دست به دست هم دهند.

وبلاگها
وبلاگها بسیار محبوب هستند ، وبلاگ خوب منبع خوبی برای جذب کاربر نه تنها برای وبلاگ نویسان بلکه برای وب سایت های تجارت الکترونیکی ، مشاغل فروش اینترنتی و ارائه دهندگان خدمات است.

وبلاگ نویسی همچنین راهی برای کسب درآمد با انجام کاری است که شما دوست دارید (وبلاگ نویسان مسافرتی ، وبلاگ نویسان بازاریابی و … ). وبلاگ های بی نظیر با مقالات عمیق ، راهنماها و نحوه کارها می تواند شما را به یک تأثیرگذار در این صنعت تبدیل کنند.

از مطالب تکراری خودداری کنید و منبع اصلی باشید .
تحقیقات خود را انجام دهید و از داده های منحصر به فرد خود استفاده کنید .
محتوایی که ایجاد میکنید با مطالب وب سایتتان هم خوانی داشته باشد .

صفحات محصول
صفحات محصول با کیفیت باید اولویت اصلی هر تجارت آنلاین باشد . وقتی صحبت از تجارت الکترونیک می شود ، سادگی ضروری است که به وضوح محصول را توصیف کند ، چقدر است و چگونه می توان آن را خریداری کرد .
از عکس های حرفه ای محصولات استفاده کنید .
سرعت وب سایت و UX از همیشه مهم تر هستند .

دیدگاه ها
آیا می خواهید تأثیرگذار باشید ؟ نوشتن یک دیدگاه چیز جدیدی نیست ، اما در دنیای اینترنت ، همه چیز قابل بررسی است. شما می توانید نظرات مربوط به ابزارها ، فیلم ها و … را بنویسید .

اگر بتوانید بر کاربران تاثیر بگذارید و نظرشان را جلب کنید . دیدگاه ها یک عنصر اجتناب ناپذیر از بازاریابی و تأثیرگذار است.

چندرسانه ای ها
همه آنها را دوست دارند! به اشتراک گذاری و بارگیری آنها آسان است . با این حال ، نویسندگان اغلب از آنها به عنوان یک جایگزین متن استفاده می کنند . ایجاد چندرسانه ای ها به معنای زیبایی صفحه و آسان خواندن مطالب است ، چندرسانه ای ها هنوز هم اشتراک و ارتباط بالایی دارند .
از دیگران کپی نکنید ، ترفندها و نکات مختلفی را نسبت به رقبا ارائه دهید.

تیتر ها
تیتر همه چیز را در مورد پست می گوید .

مصاحبه ها
دریافت اطلاعات و نظرات منحصر به فرد از یک مشتری در صنعت بسیار عالی است ! کمک می کند تا اعتبار ، ترافیک ، سهام اجتماعی و بک لینک ها برای وب سایتتان ایجاد شود .

فیلم ها
مشارکت بالاتر ، سهام اجتماعی ، لایک ، بک لینک بیشتر و تبدیل کاربر به مشتری . اینها بزرگترین مزیت استفاده از محتوای ویدیویی است . فیلم ها می توانند نرخ تبدیل کاربر به مشتری را ۸۰٪ افزایش دهند .

با اشتراک گذاری یا جاسازی ویدئو در وب سایتتان ، پست خود را جالب تر کنید ! ویدئوها می تواند محتوای شما را ارزشمند کند و باعث شود که خواننده در وب سایت شما طولانی تر بماند .

به طور کلی : اگر مقاله ای می نویسید ، باید توجه خواننده را جلب کنید . با عنوان ، پاراگراف اول ، نوع محتوا و از همه مهمتر ساختار کلی محتوای شروع می شود . از <title> ، <h1، h2، h3،…> و سایر برچسب های HTML به درستی استفاده کنید .

پستهایی با زمان خواندن ۷ دقیقه ای مطابق با Medium ایده آل هستند . وقتی صحبت از سئو می شود ، مطالعات زیادی وجود دارد. بیشتر آنها ثابت می کنند که پست های طولانی تر بهتر هستند .

پس از انتخاب موضوع ، بازار را اسکن کرده و تمامی وب سایتهای رتبه برتر را با دقت بخوانید. آنها را کپی نکنید ، سعی کنید محتوای منحصر به فرد خود را ایجاد کرده و آن را بهینه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *